забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 10.11.2025 по темі: Ринок нафти і газу
ЕкспортОпрацьовано: 14355 джерел
Виявлено: 3 публікації за 10 листопада
-
Хто, за версією німецьких слідчих, стоїть за підривом "Північних потоків"?
Німецькі слідчі вважають, що підрив газопроводів "Північний потік-1" і "Північний потік-2" у вересні 2022 року здійснив елітний український військовий підрозділ під командуванням Валерія Залужного. Джерело
-
Яке значення має будівництво нафтових танкерів під прапором США на південнокорейських верфях?
Це перший випадок з 2013 року, коли судна, збудовані в Південній Кореї, будуть зареєстровані під прапором США, що дозволить транспортувати нафту та ЗПГ уздовж узбережжя США, посилюючи американський флот комерційних суден. Джерело
-
Чи вважається розлив пального у тару від 5 до 60 літрів виробництвом пального за новим українським законом?
Розлив пального у тару від 5 до 60 літрів без зміни характеристик не вважається виробництвом пального згідно з Законом України № 3817-ІХ, оскільки виробництво включає переробку та змішування пального з добавками понад 1% об’єму. Джерело
-
Які наслідки підриву "Північних потоків" для ринку природного газу в Європі?
Підрив газопроводів призвів до припинення транспортування російського природного газу до Німеччини, що вплинуло на постачання та ціни газу в Європі, а також посилило енергетичну залежність від інших джерел. Джерело
-
Як нові законодавчі роз’яснення впливають на підприємства, що займаються реалізацією пального?
Роз’яснення ГУ ДПС в Одеській області уточнюють, що простий розлив пального у тару без зміни його властивостей не підпадає під визначення виробництва, що може спростити податковий та регуляторний режим для таких підприємств. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Нові виклики та можливості на ринку нафти та газу: підрив "Північних потоків", будівництво нафтових танкерів під прапором США та законодавчі роз’яснення щодо виробництва пального
У вересні 2022 року відбулася диверсія на газопроводах "Північний потік-1" і "Північний потік-2", які призначалися для транспортування російського природного газу до Німеччини. Німецькі слідчі звинуватили український військовий підрозділ у підриві цих газопроводів, що мало на меті знизити доходи Росії від продажу нафти та газу і послабити економічні зв’язки з ЄС. Україна офіційно спростувала свою причетність, а один із підозрюваних перебуває під арештом в Італії, що підкреслює складність і політичну чутливість питання транспортування природного газу. У сфері транспортування нафти з’являються нові тенденції: південнокорейська верф K Shipbuilding розпочне будівництво нафтових танкерів, які будуть зареєстровані під прапором США. Це перший випадок з 2013 року, коли судна, збудовані в Південній Кореї, отримають дозвіл на транспортування нафти та зрідженого природного газу (ЗПГ) уздовж узбережжя США. Такий крок свідчить про зростання важливості американського ринку та прагнення зміцнити морську інфраструктуру для перевезення енергоресурсів. Законодавчі новації також торкаються виробництва пального. ГУ ДПС в Одеській області роз’яснило, що розлив пального у тару від 5 до 60 літрів без зміни його характеристик не вважається виробництвом пального згідно з новим Законом України № 3817-ІХ. Визначення виробництва пального включає переробку нафти, газового конденсату, природного газу та змішування пального з добавками понад 1% об’єму. Це роз’яснення важливе для підприємств, які займаються реалізацією та транспортуванням пального, оскільки впливає на податковий та регуляторний режим їх діяльності.