забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 24.11.2025 по темі: Ринок нафти і газу
ЕкспортОпрацьовано: 14340 джерел
Виявлено: 6 публікацій за 24 листопада
-
Чому аукціон з продажу Одеського припортового заводу не відбувся?
Аукціон не відбувся через відсутність учасників, що пов’язано з великими боргами, збитками підприємства та складною ситуацією на ринку добування і переробки природного газу та нафти. Джерело
-
Як Угорщина обходить санкції щодо російської нафти?
Угорщина отримала звільнення від американських санкцій і купує російську нафту за цінами значно нижчими за ринкові, що дозволяє їй зберігати імпорт і отримувати прибуток від місцевих компаній. Джерело
-
Які нові маршрути транспортування газу затвердила Молдова?
Молдова ввела два нових маршрути транспортування природного газу з Греції до України через трансбалканську інфраструктуру, доступні з грудня 2025 року по квітень 2026 року, що сприяє диверсифікації постачань. Джерело
-
Чому зросли ціни на оренду нафтових танкерів?
Ціни зросли через високий попит на альтернативні маршрути доставки нафти після введення санкцій проти Росії та збільшення видобутку у США та країнах ОПЕК+. Джерело
-
Які обсяги рентних платежів сплатили запорізькі добувні компанії у 2025 році?
За десять місяців 2025 року запорізькі підприємства сплатили майже 94 млн грн рентної плати за користування надрами та водними ресурсами, що включає платежі за видобуток вуглеводневої сировини та транспортування нафти. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Неуспішний аукціон ОПЗ, рекордні тарифи на оренду нафтових танкерів та нові маршрути газопостачання: ключові події на ринку нафти та газу у листопаді 2025 року
У листопаді 2025 року відбулися важливі події на ринку нафти та газу, які мають значний вплив на енергетичну безпеку та економіку регіону. Приватизаційний аукціон з продажу Одеського припортового заводу (ОПЗ) не відбувся через відсутність учасників, що підкреслює складнощі підприємства, яке має великі борги та збитки. Завод наразі не працює у повному режимі, а його основна діяльність зосереджена на перевалці зернових, яка тимчасово призупинена через пошкодження інфраструктури. Це свідчить про проблеми в переробці природного газу та нафти, а також про виклики у реалізації та транспортуванні цих ресурсів. Водночас Угорщина продовжує активно імпортувати російську нафту та газ, незважаючи на міжнародні санкції. Завдяки звільненню від американських санкцій, країна купує нафту за значно нижчими за ринкові цінами, що приносить прибуток місцевій компанії MOL і фінансово підтримує російський бюджет, який використовується для ведення війни проти України. Загальна сума платежів Угорщини за нафту і газ з Росії за останні роки оцінюється приблизно у $14,5 млрд, що викликає занепокоєння щодо впливу на геополітичну ситуацію. На тлі цих подій на ринку транспортування нафти відзначено рекордне зростання ставок оренди нафтових танкерів, що пов’язано з високим попитом на альтернативні маршрути доставки через санкції проти Росії. Це свідчить про зміну логістичних ланцюгів у глобальній нафтовій індустрії. Крім того, Молдова схвалила два нові маршрути транспортування природного газу з Греції до України, що сприятиме диверсифікації джерел постачання, підвищенню енергетичної безпеки та оптимізації тарифів на транспортування газу в регіоні. Загалом, ці події відображають складну та динамічну ситуацію на ринку нафти та газу, що вимагає уваги від учасників ринку та державних регуляторів.