забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 10.11.2025 по темі: Деревообробне виробництво
ЕкспортОпрацьовано: 14355 джерел
Виявлено: 1 публікація за 10 листопада
-
Як прогнозоване зниження вантажоперевезень "Укрзалізниці" вплине на деревообробне виробництво?
Зниження вантажоперевезень може ускладнити логістику постачання сировини та доставки готової продукції, що призведе до збільшення витрат і потенційних затримок у деревообробній галузі. Джерело
-
Які зміни тарифів на вантажоперевезення планує "Укрзалізниця" у 2026 році?
Компанія планує підвищення тарифів на вантажні перевезення на 27,5% з 1 січня 2026 року та ще на 11% з 1 липня 2026 року, що вплине на вартість транспортування для деревообробних підприємств. Джерело
-
Чи є у "Укрзалізниці" плани щодо розвитку вантажопотоків у деревообробній галузі?
Так, компанія активно шукає нові вантажопотоки, зокрема у секторі деревообробки, що може створити нові можливості для підприємств галузі. Джерело
-
Як підвищення тарифів вплине на технологічні процеси обробки деревини?
Зростання витрат на транспортування може змусити підприємства оптимізувати технологічні процеси обробки деревини, щоб знизити загальні витрати та підвищити ефективність виробництва. Джерело
-
Які основні вантажі, що перевозить "Укрзалізниця", впливають на деревообробне виробництво?
Основними вантажами, що впливають на деревообробне виробництво, є будівельні матеріали та сировина для первинної та вторинної обробки деревини, перевезення яких прогнозується на зниженому рівні. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Прогнози "Укрзалізниці" на 2025–2027 роки: зниження вантажоперевезень і вплив на деревообробне виробництво через підвищення тарифів і зміни логістики
Укрзалізниця прогнозує зниження обсягів вантажних перевезень у 2025 році приблизно на 7% порівняно з 2024 роком, що може негативно вплинути на деревообробне виробництво та лісопильне виробництво через обмеження у логістиці та збільшення витрат на транспортування. Зокрема, зменшення перевезень основних вантажів, таких як будівельні матеріали, може ускладнити постачання сировини для первинної та вторинної обробки деревини. Крім того, "Укрзалізниця" планує індексацію вантажних тарифів на 27,5% з початку 2026 року та ще на 11% з середини року, що призведе до зростання витрат деревообробних підприємств на транспортування продукції. Це може вплинути на собівартість виготовлення виробів з деревини та механічну обробку деревини, змушуючи підприємства шукати оптимальні технологічні процеси та логістичні рішення. Водночас компанія активно шукає нові вантажопотоки, зокрема у секторі деревообробки, що свідчить про потенційні зміни у структурі перевезень та можливості для розвитку галузі. Це відкриває перспективи для деревообробних підприємств адаптуватися до нових умов, оптимізувати технологічні процеси обробки деревини та покращити ефективність виробництва.