забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 07.11.2025 по темі: Виробництво та обіг алкогольних напоїв
ЕкспортОпрацьовано: 14355 джерел
Виявлено: 16 публікацій за 7 листопада
-
Коли в Україні запровадять електронну марку акцизного податку на алкоголь?
Впровадження електронної марки акцизного податку та системи еАкциз перенесено на 1 листопада 2026 року замість 1 січня 2026 року через необхідність додаткової підготовки ринку та мінімізації ризиків для бізнесу. Джерело
-
Чи потрібна ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем для корпоративних заходів?
Юридичним особам не потрібно окремо отримувати ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями для проведення корпоративних заходів, оскільки це не вважається комерційним продажем, а роздрібна торгівля визначається як продаж кінцевим споживачам для особистого некомерційного використання. Джерело
-
Хто може брати участь у бета-тестуванні Електронної системи обігу підакцизних товарів?
До бета-тестування можуть долучатися суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на виробництво, оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами чи рідинами для електронних сигарет, а також забезпечують технічні умови для роботи з системою та мають кваліфікований електронний підпис. Джерело
-
Які особливості визначення ціни продажу сигар при поштучній реалізації?
Продаж тютюнових виробів поштучно заборонено, крім сигар. Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари встановлюються з урахуванням усіх податків, крім акцизного податку, який не включається до максимальних роздрібних цін. Джерело
-
Що відомо про придбання Житомирського лікеро-горілчаного комбінату?
Антимонопольний комітет дозволив двом венчурним фондам, пов’язаним з братами Астіонами, отримати спільний контроль над Житомирським лікеро-горілчаним комбінатом, який має чинні ліцензії на виробництво та оптову торгівлю алкогольними напоями до 2026 року. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
В Україні перенесли впровадження електронної акцизної марки та системи обігу алкогольних напоїв на 1 листопада 2026 року через необхідність додаткової підготовки ринку та мінімізації ризиків для бізнесу
В Україні офіційно перенесено дату запровадження електронної марки акцизного податку та Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин для електронних сигарет (еАкциз) з 1 січня 2026 року на 1 листопада 2026 року. Це рішення ухвалено Кабінетом Міністрів України та підтримано робочою групою у Верховній Раді з метою забезпечення додаткової підготовки ринку, ключових операторів та мінімізації внутрішніх ризиків для легального бізнесу і споживачів. Міністерство фінансів розробило проєкт постанови уряду, який врегулює роботу системи з урахуванням нових строків, а також відкрито громадське обговорення для залучення експертів і зацікавлених сторін. Паралельно з цим, триває тестування Електронної системи обігу підакцизних товарів (еАкциз) у тестовому режимі, до якого можуть долучатися суб’єкти господарювання, що мають відповідні ліцензії на виробництво, оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами для електронних сигарет. Учасники тестування працюють на добровільних засадах, що дозволяє бізнесу адаптуватися до нових вимог та технологій. Водночас, юридичним особам не потрібно окремо отримувати ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями для проведення корпоративних заходів, оскільки роздрібна торгівля визначається як продаж кінцевим споживачам для особистого некомерційного використання. Також роз’яснено порядок визначення ціни продажу сигар при поштучній реалізації, що є винятком із загальної заборони на поштучний продаж тютюнових виробів. Окремо Антимонопольний комітет дозволив придбання Житомирського лікеро-горілчаного комбінату, який має чинні ліцензії на виробництво та оптову торгівлю алкогольними напоями до 2026 року, що свідчить про активність на ринку алкогольної продукції.