забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 18.11.2025 по темі: Екологічне регулювання
ЕкспортОпрацьовано: 14336 джерел
Виявлено: 45 публікацій за 18 листопада
-
Що потрібно для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферу?
Для отримання дозволу необхідно провести інвентаризацію джерел викидів, розрахувати концентрації забруднюючих речовин, підготувати обґрунтовані документи та пройти погодження у державних органах. Важливо також дотримуватися санітарно-захисних зон. Джерело
-
Чому важлива паспортизація артезіанських свердловин?
Паспортизація підтверджує відповідність свердловини технічним нормам, її характеристики та законність використання. Відсутність паспорта може призвести до штрафів і визнання користування незаконним. Джерело
-
Які проблеми виникли через об’єднання Міністерств економіки, довкілля та сільського господарства?
Об’єднання призвело до зниження екологічних пріоритетів, конфлікту інтересів, відсутності ключових реформ, ускладнення контролю за екологічними інцидентами та зупинки цифрових сервісів у сфері охорони довкілля. Джерело
-
Що передбачає місцевий план управління відходами?
Це документ державного планування, який визначає стратегії та заходи для ефективного управління відходами на території громади, сприяючи сталому розвитку та екологічній безпеці. Джерело
-
Які ризики пов’язані з концесією порту Чорноморськ?
Відсутність прозорості, проведення оцінки впливу на довкілля після укладення договору, корупційні, екологічні, соціальні та безпекові ризики, що можуть негативно вплинути на довкілля та безпеку інфраструктури. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Нові вимоги та виклики екологічного регулювання в Україні: дозвільні процедури на викиди, водокористування, відновлення Міндовкілля та контроль за екологічними порушеннями
В Україні посилюється екологічне регулювання, що стосується отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферу та спеціальне водокористування. Підприємства зобов’язані проходити складні процедури, включно з інвентаризацією джерел викидів, розрахунками концентрацій забруднюючих речовин, дотриманням санітарно-захисних зон та паспортизацією артезіанських свердловин. Для багатьох компаній це вимагає залучення спеціалізованих екологічних фахівців, що допомагають уникнути затримок та штрафів. Громадські організації та експерти наголошують на необхідності відновлення Міністерства захисту довкілля як окремого органу влади. Об’єднання з іншими міністерствами призвело до зниження екологічних пріоритетів, ускладнило виконання міжнародних зобов’язань та ефективний контроль за екологічними інцидентами. Відсутність окремого міністерства також негативно впливає на цифровізацію та прозорість екологічної сфери. На місцевому рівні триває робота над планами управління відходами, що є важливим кроком для сталого розвитку громад. Водночас екологи звертають увагу на непрозорість великих інфраструктурних проєктів, як-от концесія порту Чорноморськ, що несе екологічні та безпекові ризики. Підвищення відповідальності за порушення екологічного законодавства та активізація контролю сприяють захисту довкілля та формуванню екологічної свідомості серед населення.