забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 29.11.2025 по темі: Корупційні ризики та схеми
ЕкспортОпрацьовано: 14338 джерел
Виявлено: 11 публікацій за 29 листопада
-
Які корупційні ризики виявлено у діяльності директора ДЕЦ МОЗ Михайла Бабенка?
Директор ДЕЦ МОЗ Михайло Бабенко під час службового відрядження у Варшаві мав контакти з представниками фармацевтичного бізнесу, що створює потенційний конфлікт інтересів. Його поїздка включала дорогі готелі та VIP-заходи, що свідчить про високі корупційні ризики у сфері допуску лікарських засобів на ринок. Джерело
-
Чому Міністерство охорони здоров’я не реагує на звинувачення у корупції?
МОЗ та Кабінет міністрів не дали офіційної реакції на звинувачення у конфлікті інтересів керівництва ДЕЦ, а спроби активістів ініціювати службове розслідування наштовхнулися на бюрократичні перепони. Це свідчить про проблеми з впровадженням ефективної антикорупційної політики. Джерело
-
Які корупційні схеми викрили у медичній сфері у 2025 році?
Правоохоронці викрили схему привласнення бюджетних коштів у особливо великих розмірах, яка діяла у 2024-2025 роках за сприяння керівництва МОЗ. Відкрито кримінальне провадження, проведено обшуки у структурах, пов’язаних із Національною службою здоров’я. Джерело
-
Як політичні корупційні ризики впливають на антикорупційну політику в Україні?
Корупційні скандали за участю високопосадовців, зокрема колишнього голови Офісу президента, демонструють виклики для системи управління корупційними ризиками на найвищому рівні. Це підкреслює необхідність активізації антикорупційних заходів і посилення контролю. Джерело
-
Який вплив мають олігархічні групи на корупційні ризики у державних органах?
Олігархічні зв’язки та лобіювання інтересів сприяють послабленню управління корупційними ризиками, дозволяючи уникати відповідальності за корупційні правопорушення. Це призводить до значних фінансових втрат для держави та підриває довіру до інституцій. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Системні корупційні ризики у державних органах України: випадок МОЗ, фармацевтичне лобі та політичні корупційні схеми 2025 року
У 2025 році в Україні знову загострилася увага до корупційних ризиків у державних органах, особливо у сфері охорони здоров’я. Скандал навколо директора Державного експертного центру МОЗ Михайла Бабенка, який під час службового відрядження у Варшаві контактував із представниками фармацевтичного бізнесу, виявив критично високі потенційні корупційні ризики та конфлікт інтересів. Відсутність офіційної реакції з боку Міністерства охорони здоров’я та Кабінету міністрів, а також бюрократичні перепони для ініціювання службового розслідування свідчать про системний збій у механізмах управління корупційними ризиками та запобігання корупції. Паралельно правоохоронці викрили масштабні схеми привласнення бюджетних коштів у медичній сфері, що діяли за сприяння керівництва МОЗ. Відкриті кримінальні провадження та обшуки у структурах, пов’язаних із Національною службою здоров’я, підкреслюють необхідність посилення антикорупційних заходів і контролю. Ці події демонструють, що корупційні правопорушення залишаються серйозною загрозою для ефективного функціонування державних інституцій. Крім того, політичні корупційні ризики проявляються у справах високопосадовців, зокрема колишнього голови Офісу президента Андрія Єрмака, що пов’язано з масштабними корупційними схемами в енергетиці. Розслідування таких справ свідчить про виклики для антикорупційної політики на найвищому рівні. Водночас розслідування щодо нардепа Ярослава Железняка ілюструє, як олігархічні впливи послаблюють управління корупційними ризиками, що призводить до значних втрат для держави. Загалом, ситуація вимагає посилення антикорупційних заходів, удосконалення механізмів виявлення та управління корупційними ризиками, а також прозорості і відповідальності у державних органах.