забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 21.11.2025 по темі: Рада бізнес-омбудсмена
ЕкспортОпрацьовано: 14340 джерел
Виявлено: 1 публікація за 21 листопада
-
Чому Крюківський вагонобудівний завод може зупинити виробництво у 2026 році?
Через відсутність фінансування у державному бюджеті на закупівлю пасажирських вагонів для Укрзалізниці завод може залишитись без замовлень, що призведе до простою та втрати кваліфікованих кадрів. Джерело
-
Хто лобіює фінансування вагонів для Укрзалізниці у парламенті?
Народні депутати Олексій Мовчан та Дмитро Кисиленський активно підтримують виділення коштів на виробництво вагонів, наголошуючи на важливості локалізації виробництва та збереженні робочих місць. Джерело
-
Що відбувається з російською часткою Крюківського вагонобудівного заводу?
25% акцій, які належать росіянину через австрійську компанію, перебувають під управлінням АРМА, і ведеться пошук ефективного управителя серед потенційних кандидатів, включно з Укрзалізницею та американською компанією Amsted Rail. Джерело
-
Як нове законодавство вплине на управління російською часткою КВБЗ?
З 31 січня 2026 року набуде чинності нова процедура, за якою рішення про управління активом ухвалюватиме Міжвідомча комісія, до складу якої входитиме представник Ради бізнес-омбудсмена, що підвищить прозорість і ефективність процесу. Джерело
-
Чому важливо підтримувати виробництво вагонів в Україні?
Підтримка виробництва вагонів забезпечує роботу понад 150 українських компаній, сприяє локалізації виробництва та зміцнює економічну безпеку країни, особливо в умовах зношеності рухомого складу Укрзалізниці. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Крюківський вагонобудівний завод під загрозою зупинки через відсутність держфінансування на 2026 рік: роль бізнес-омбудсмена у нових процедурах управління російською часткою заводу
Крюківський вагонобудівний завод, ключовий виробник пасажирських вагонів для Укрзалізниці, стикається з критичною проблемою відсутності фінансування у державному бюджеті на 2026 рік. Це ставить під загрозу не лише виробництво, а й збереження кваліфікованих кадрів та робочих місць у суміжних галузях, що залежать від замовлень заводу. Народні депутати активно лобіюють виділення необхідних коштів, підкреслюючи важливість підтримки локалізованого виробництва та економічної безпеки країни. Паралельно Агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) веде процес передачі в управління 25% акцій заводу, які належать російському інвестору через австрійську компанію. Цей процес ускладнюється, але з 31 січня 2026 року набуде чинності нове законодавство, яке передбачає залучення Міжвідомчої комісії, до складу якої входить і представник Ради бізнес-омбудсмена. Це може розширити коло потенційних управителів і забезпечити прозорість та ефективність управління активом. Вирішення цих питань є критично важливим для стабільності КВБЗ та забезпечення потреб Укрзалізниці у нових пасажирських вагонах. Підтримка держави та активна участь бізнес-омбудсмена у процесах управління активами сприятимуть збереженню стратегічного підприємства та розвитку українського вагонобудування в умовах сучасних викликів.