забезпечує український бізнес інформацією, аналітикою та технологічними рішеннями для ефективної та безпечної роботи.
Головне за 09.11.2025 по темі: Діяльність антикорупційних органів НАБУ, САП, НАЗК, ВАКС
ЕкспортОпрацьовано: 14355 джерел
Виявлено: 3 публікації за 9 листопада
-
Які основні висновки аудиту ЄК щодо ефективності НАБУ та САП?
Аудит ЄК оцінив НАБУ як помірно ефективне з рекомендаціями зосередитися на розслідуваннях з великим впливом і вирішити внутрішні проблеми. САП потребує зовнішнього аудиту для покращення контролю та нагляду. Джерело
-
Що рекомендується зробити НАЗК для підвищення ефективності?
НАЗК слід терміново виконати невиконані рекомендації, посилити систему декларування активів, впровадити обов’язкові підзаконні акти та провести незалежну оцінку ефективності без зволікань. Джерело
-
Які ризики пов’язані з родинними зв’язками заступниці генпрокурора України?
Родинні зв’язки з військовим прокурором Росії та бізнес у окупованому Криму створюють конфлікт інтересів і можуть впливати на об’єктивність розслідувань у сфері корупції. Джерело
-
Чому кадрові рішення в Бюро економічної безпеки викликають критику?
Включення до кадрових комісій колишніх членів Громадської ради доброчесності викликає сумніви щодо доброчесності та ефективності реформ, що може підірвати довіру бізнесу та суспільства. Джерело
-
Що відомо про скандал із «плівками Міндіча»?
Існування «плівок Міндіча» не підтверджено, вони могли бути інструментом тиску на суспільство. НАБУ та САП не коментують цю справу, а ФБР нібито долучилося до перевірки. Джерело
Кожне з питань — це короткий підсумок змісту публікацій за день. Повний список першоджерел з посиланнями та розширений підсумок за добу доступні у комерційній версії Платформи LIGA360.
Звіт ЄК вказує на помірну ефективність НАБУ та САП, необхідність реформ у НАЗК і посилення антикорупційних заходів щодо незаконного збагачення та конфлікту інтересів
Європейська комісія оприлюднила звіт, який оцінює діяльність НАБУ як помірно ефективну, з рекомендаціями щодо покращення фокусування на розслідуваннях з великим суспільним впливом та вирішення внутрішніх структурних проблем. САП також потребує зовнішнього аудиту для підвищення контролю, а НАЗК має терміново виконати раніше невиконані рекомендації, посилити систему декларування активів і впровадити обов’язкові підзаконні акти для регулювання внутрішніх процесів. Парламенту рекомендується посилити покарання за незаконне збагачення та знизити пороги для застосування санкцій, щоб зробити антикорупційний режим більш ефективним. Розслідування Центру протидії корупції виявило, що заступниця генпрокурора України має родинні зв’язки з військовим прокурором Росії та бізнес у окупованому Криму, що створює значний конфлікт інтересів. Виявлені факти незадекларованої нерухомості та зв’язки з країною-агресором викликають занепокоєння щодо впливу на кримінальні провадження у сфері корупції, зокрема справу детектива НАБУ, підозрюваного у пособництві Росії. Критика кадрових рішень у Бюро економічної безпеки, зокрема включення до комісій колишніх членів Громадської ради доброчесності, підкреслює проблеми довіри до антикорупційних органів. Скандал із «плівками Міндіча» демонструє маніпуляції та недостатню прозорість у роботі антикорупційної інфраструктури, що загрожує ефективності боротьби з корупцією та довірі суспільства до правоохоронних органів.